torsdag 1 november 2007

Butiken Inredet


Idag vill jag passa på att göra reklam för en JÄTTEFIN liten butik i Valdemarsvik (i södra Östergötland). Butiken heter Inredet och ägs av Tina Lindberg. Hon kan hon .
Affären är jättefin och hon har härliga inredningssaker från bl.a IB Larsen .
Så missa inte den om ni har vägarna förbi.
Tyvärr har hon ingen färdig hemsida ännu, men när den kommer lovar jag att lägga ut en länk.
(bilderna är mina egna)
(kanske hon tar hem"vill ha hyllan" i högra hörnet. )

5 kommentarer:

Magdalena Martin sa...

Hej Bitte!

Tack för dina snälla ord hos mig, jag blir jätteglad! ska du veta :-D
Det är ju lite av bränsle för en när det uppskattas det man gör, lönen för mödan kan man ju säga :)
Kul att få se lite butikstips ifrån andra delar av landet! inte för att jag hinner röra mig så mycket runt om i Sverige, men om jag ska lär man ju göra en efterlysning i bloggsfären innan man åker *skratt*
Må så jättegott och trevlig helg
*kramar*
Magdalena

Anonym sa...

Butiken ser jättemysig ut. Hoppas du får tag i din vill ha hylla. Är den i zink eller trä? Den ser i allafall läcker ut. Själv känner jag mig lite yr i bollen. Har suttit i källaren och målat en massa saker. Vita såklart,hi,hi...
Kram Susanne :0)

Bitte sa...

Hyllan är i trä, finns två olika färger. (kanske man kan bygga en själv ,i sommar, i snickerboa på landet)

Anonym sa...

Hej vill bara säga att jag älskar butiken inredet handlar mkt. där!Har ingen egen blogg men blir så inspirerad av era vill också måla allt vitt /Maria

Anonym sa...

mycket intiresno, tack