söndag 18 november 2007

Underbar helg

Det här är en av de bästa helgerna. I lördags följde vi Karin Kruts råd och åkte till Unnerstad gård.
Det var en upplevelse, kan inte förstå att de har haft öppet i över två år utan att man har hört talas om dem. Affären var underbar , för att prata om vår bloggreligion var det som att komma till himlen, jag blev nästan tårögd för det var så fint.På hemvägen åkte vi förbi en liten ort som heter Vånga och en liten shop som heter atelje prästgården den är också värd ett besök om man är i krokarna.



Söndag blev en vilodag med lite omplantering av växter och lite flyttade av saker fram och tillbaka, dvs mest som jag brukar göra på mina lediga dagar . En annan dag ska jag visa vad jag shoppade där borta i Unnerstad). Ps. de har fika också choklad tårtor ,nöttårtor ,cheescake dvs, det är värt ett besök på många sätt.




5 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar ju vara ett ställe värt att ta en tur till. Fika och inredning på samma ställe, kan det bli bättre? Angående den nya juliga rubriken så kan det iallafall inte bli bättre....den är underbar/Annika

Laila sa...

Så fine butikker. Du er heldig som har dem i nærheten. Dit skulle jeg gjerne reist.

Solsjö - Under en vind sa...

Ser otroligt mysigt ut!!!! Kram!

DRÖMHUSET sa...

Vilken mysig affär!!! Skulle gärna ha lite av sakerna från MUNKA, men de är väl svindyra :-D
Stjärnan i inlägget nedanför, vad hittar man en sån? Letar febrilt till julgranen efter liknande.
Blev det några hjärtljusstakar?
Ha en underbar dag!
Kram Sofie

Anonym sa...

Vilken fantastisk fin affär....Du imponirar mig med ditt val av olika inrednings platser, affär med m.m
Jagoda