tisdag 27 november 2007

Söta kuddar

Tänk så söta kuddar det finns, kanske man skulle gå en kurs i
sömnad (skulle vilja gå en i kalliografi också). De här kuddarna
hittade jag på Cream de la cream och pottery barn, men de
finns ju inte att köpa i min stad,
Har i alla fall köpt två vita kuddar
med röda stjärnor på unnerstad gård som jag ska ha i mina
vita korgstolar till jul.(visar bild sedan)
Men det är långt till jul och julpyntet känns det som.

Ok, jag erkänner jag har hängt upp mina rödrutiga och
snart du Drömhuset sätter vi upp de finaste adventsljusstakarna.
(skönt att man snart slipper skriva det ordet tusan så långt det är)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså har du oxå köpt de fina kuddarna med röda stjärnor...Ja de gick ju inte att motstå. Kuddarna på bilderna är oxå fina,,,du får väl sätta fart om du ska hinna brodera dem till jul.../Annika

Solsjö - Under en vind sa...

Väldigt fina kuddar!!! Kram!

Rumour has it sa...

Hello! I just discovered your blog thanks to your message. I cannot read easily your language, but the pictures are wonderful! Some time ago I found all those nice Scandinavian blogs on the web and I love your spirit of decorations. I put your link in my list and I will be back here. Have a nice day. Greetings from Belgium, Marjolijn

Rumour has it sa...

Forgot to ask you: did you make the banner of your blog yourself? It's a very beautiful and stylish one!

DRÖMHUSET sa...

Hi hi HÄRLIGT!!! Är så mörkt och dystert ute nu, vi behöver piggas upp, inte sant?! :-D
Så mycket fint och vackert ni pysslat, ska nog bli lite pyssel här i helgen med, har plockat gran och lingonris som ska bli kransar. Strutarna var ju för söta, ska nog prova mig på några!
Ha en underbar helg!
Ser fram emot bilder på dina fina adventsfönster :-)
Kram Sofie