tisdag 13 november 2007

En stjärna till alla bloggar



Läste någon som skrev att bloggning var som en religion, och det vet i sjutton om det inte är sant. Jag känner mig i alla fall frälst.
Nu vill jag nästan inte att någon ska bli nämnd eller någon glömd, men jag vill i alla fall säga att Spets och snor har förändrat mitt liv, detta p g a att det var den första bloggen jag hittade och att hon hade en kompis som heter Susanne. och som har ett underbart hem som visades där.
Innan jag blev "frälst " famlade jag i mörkret (hade inte mycket VITT), det kändes som jag aldrig riktigt hittade rätt stil.
Men nu är mitt hjärta fullt av inspiration, man behöver bara surfa runt lite bland sina nära och kära, och vips vill man sätta igång.
Har aldrig väntat så på första advent, julen och julgranen.
Tack alla bloggare för all inspiration ni ger

10 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det en härlig "tro". Hoppas att vi aldrig tröttnar på vacker inredning. Vit panel och en stjärna = Lycka

Anonym sa...

Ja jag håller med dig om att du blev frälst när du hade upptäckt Spets och snors blogg och Susannes matsalsbord. Det glittrade i dina ögon och öppnade du munnen så var det alltid samma ord som kom fram; vitt, v-slip, måla./Annika (med en underbar skyddsängel)

Anonym sa...

Jag längtar med massvis till allt julmys! Här på nyhem tänkte vi börja pynta den 29 :)! Denniz och jag har köpt massa svartvita kulor och vitt glitter mm :)!
Massa kramar till dig!!

Karin Krut sa...

Vilken vacker bild och vilken fin stjärna. En sån skulle jag vilja ha i toppen på min gran :)
Jag har varit till Unnerstad idag men det var bara sådär, jag blev nog lite besviken men tro inte att jag åkte hem tomhänt för det ;)
Ha en skön kväll
Kram Karin

Karna sa...

He, he ja det er sant, det er som å bla i fine interiørblader hver dag. Masse fin inspirasjon, tips og koselig lesing på bloggene.

Jeg har alltid vært glad i julen, og gleder meg som en unge til å ta frem julepynten hvert år....er ikke lenge til vi kan ta frem adventskalender, og adventstake...

Laila sa...

Du har så rett. Jeg er også frelst på blogger, interiørblader og det som har med interiør å gjøre. Kanskje en overfladisk "religion", men det blir iallefall ikke krig av det...

Anonym sa...

Hej!
Håller med dig.. men det är mer som att jag blivit besatt..strykhögen växer och dammråttorna rullar...
Är så inspirerande att titta på andras hem.
Tack för fina bilder
Välkommen in till mig/gronahuset.blogspot.com
Mvh Sofia

Solsjö - Under en vind sa...

Bra ord!! Visst är det kul och tack till dig också som inspirerar oss! Kram!

Karin Krut sa...

*skrattar* En urna i fattigmanssilver. Den finns på bild i högerspalten :) tillsammans med den andra jag köpte när jag hade fått för mig att jag hade köpförbud ;)
Kram

happymajsan sa...

Vad kul att läsa att "Spets och snor" ledde dig in i bloggvärlden. Det var också första bloggen jag läste och sen var det färdigt. Läser bloggar varje dag och njuter av alla fantastiska bloggar, man upptäcker nya varje dag. Ni är så fantastiskt duktiga. Själv har jag ingen blogg men hoppas jag får smyga in på Era.
Kram och god jul