fredag 23 november 2007

Julpysselkväll

I går hade vi pysselkväll (bilder kommer senare) Jag vet inte vem som hade roligast barnen eller mammorna. Vi gjorde stora och små hjärtan.stjärnor och strutar .Smällkarameller blev det inga, det blev för krångligt och för rosa. Har ni provat att göra flätade hjärtan, herre gud vad svårt, vi letade upp en bruksanvisning på nätet men det var ju lika krångligt som en byggritning från Ikea.
Zelda är inte längre till salu (för den här gången, återkommer kanske senare). Ja nu börjar det kännas lite på gång, adventsljusstaken (vilket långt ord det är) är inhandlad. tänkte ju satsa lite som ovan Drömhems julgran (förra numret) så jag tror det kommer att bli bra, nu är det bara att vänta. Ha en skön helg (ni som är lediga)
Ps Tro inte att ni kommit fel om rubriken ändrar sig då och då. Vi bara testar lite så kom gärna med åsikter eller ideer.

4 kommentarer:

Karin Krut sa...

Jättefin julgran, den skulle man vilja ha :) Vilken tur att Zelda är friskare nu.
Ha en skön lördag
Kram Karin

Karin Krut sa...

*skrattar* jaaa var kom Afganistan ifrån? En kvinna från USA frågade mig hur det kom sig att jag bott i Afganistan och jag trodde nog att hon kollat lite för djupt ner i äggtoddyn :) haha, så lustigt det kan bli. Nåväl nu är jag tillbaka i Sverige ;)
Kram

Solsjö - Under en vind sa...

Inspiratonen till granen är verkligen fin!!!! Kram!

Lilla Blanka sa...

Underbar julgranen!
Vilken söööt liten cocerspaniel du har, vi har haft en sådan, de är så himla goa.
Kram, Mia