fredag 16 november 2007

På min önskelista

Hos oss har visst julen redan börjat, idag fick jag precis vad jag önskat mig av min äldsta son, lite jul fint på bloggenrubriken, han kan han. Har fått vissa påtryckningar att det aldrig är för tidigt med julfint.
På bilden kommer nr. två på önskelistan, visst är de vackra alla dessa kannor.
Tyvärr läser aldrig min man bloggen så jag får säkert köpa den själv.
Den här helgen tror jag nog att vi (vänninan och jag ) ska ut på äventyr, har från säker "krutkälla" blivit tipsad om Unnerstad gård, utanför Linköping, så vi får väl se om vi kan ta oss dit.
(kanske kannan finns där för i så fall behöver jag ju inte vänta till jul)(och om inte den finns så finns det säkert mycket annat man BEHÖVER)

4 kommentarer:

Michaela sa...

Hej! Hittade till din mysiga blogg! Jag såg att du undrar över vem som äger den underbara sängen som är så fin, om du inte redan har fått svar på din fråga så kan jag berätta att sängen är http://www.newht.blogspot.com/ . :-) Ha en trevlig helg!
Kram Michaela.

Solsjö - Under en vind sa...

Nog har du fått till det mysigt i rubriken nu! Och kannan är fin...hoppas att du får den! Kram!

Skatan sa...

Hej! kul att hitta hit : ) Hoppas din man luskar ut vad du önskar dig!

Jag önskar dig en trevlig lördagkväll. HOppas vi ses igen!

Skatan sa...

Godmorgon! Lampglaset är köpt på loppis/antikbod för några tior. Fästet är ett nytt som jag har köpt på en vanlig hederlig lamp/el-affär.

Jag gillar att snoka upp det där lite annorlunda...som alltid visar sig djupt tidskrävande ;-)

På återseende!