måndag 5 november 2007

Sommarhuset

Här kommer lite bilder från vårt sommarhus (och vinterhus) I helgen har vi varit på landet (och bl.a plockat mossa ), åh jag blir nästan sjuk att det bara är november, det är långt till sommaren.
Idag hjälper det INTE att ni pratar om jul och smällkarameller och glöggkalas, jag vill inte, jag vill ha sommar.
Nu får jag väl inga mera besökare, nu tänker väl alla Åh inte vill jag gå in och läsa hennes depremerande blogg, men jag lovar det är bara idag , jag får alltid abstinensbesvär när jag kommer hem igen.
Jag älskar vårt sommar hus. Hundarna älskar också vårt sommarhus , att få springa in och ut precis som dom vill ( utom vår äldsta hund som är en riktig stadshund , henne får man kasta ut men hon trivs nog ändå) inga grannar, jo det har vi visst, jättetrevliga grannar ,men jag menar ,inga vägg i vägg Man får gå ut i nattlinnet med kaffekoppen och bara lyssna på fåglarna och lukta på blommorna som tjuren Ferdinand, jaha då var vi där igen julafton kl 3, ok det är väl trevligt med jul också. Många kramar på er alla Hoppas ni också haft en skön helg

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, Hej!!
Vilket fint sommarhus ni har...
Jag håller med dig... nog är sommaren bättre. Jag gillar också julen när man kan boa in sig o mysa och så, men sommaren är ungefär 100 gånger bättre.
Lådorna blev hur snygga som helst och vilka fina kontainerfynd du gjort. Tänk vad folk kastar.
kram Susanne :0)

Bitte sa...

Skönt att jag inte är ensam att längta efter sommaren.
Kram på dig Susanne

Anonym sa...

Hej hej.Fin sommarbild. Men det måste ju vara härligt att få pyssla om i stugan också inför advent och jul? /Annika