tisdag 20 november 2007

Är det någon som vill köpa en magsjuk cockerspaniel?

Har en ynklig cocker till salu , skojar hon är ju som mitt barn.
Men ibland så vet i sjutton om hon inte är till salu.
Vet att det är flera av er som har hundar , men det är väl ingen av er som kan prata med hundar förstår jag. Annars tänkte jag lägga ut telefonnummret på bloggen.
Men kan någon vettig hundmänniska berätta för mig varför har mattor (mattor inte matte) sådan dragningskraft på hundar. Har en lägenhet på 117 kvm golvyta, en VIT matta ,och kan ni gissa var en magsjuk cocker vill vara , just det, på den vita mattan.
I det ögonblicket gick jag direkt in på blocket på internet, förresten kanske man får bättre pris på tradera .com.
Men min vackra lilla Zelda ligger fortfarande här brevid mig och mattan ligger i tvättmaskinen.

Vad ska man göra ? VITT är fint och cockrar också, och så får det bli.

5 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att hon piggar på sig!!! Kram till dig!

Skatan sa...

Oj stackarn! Jag skickar lite hundkraft från norr ;-)

Anonym sa...

Aja baja.......hon är din älskade Zelda....och jag känner att inte finns ngn som kan ta henne ifrån dig....hoppas att hon piggar på sig!
Kram Jagoda

Anonym sa...

hej ha ha sälj mattan och behåll cockern. Har själv två papillon fröknar. Du kan ju skicka hit vovven på semester :-)
kramar Annette

www.nestorforlag.se sa...

Stackarn, min ena hund är 10 år och har praktiskt taget aldrig varit sjuk, sen hade jag en annan som jag tyvärr fick ge tillbaka till uppfödarn som var sjuk hela tiden.
Hoppas att hon kryar på sig!