fredag 2 november 2007

Lite bilder från mig

Här kommer de omtalade lådorna Före och efter målning
Stolen använder jag som sängbord.

Här kommer lite hemligheter. Spegeldörren ni ser i vä hörnet är ett containerfynd, något som Helena på Spets och snor har lärt mig. Det har vi ju läst vilka fynd hon har gjort.
I alla fall hittade jag två spegeldörrar, f d garderobsdörrar tror jag. OJ OJ OJ tänkte jag de blir ju perfekt i hörnet i gästrummet. Sagt och gjort , smygande tog jag mig ut, som tur var var de lätta , för att fråga mannen eller yngsta sonen var ju otänkbart.
Vilka kommentarer det hade blivit !!!!!!! ( Det kommer säkert en kommentar från Halmstad sonen angående bildkvaliten. Men jag är ingen fotograf bara en liten mamma.) (Tveksamt om det där hjälper)Nåja
Men jag klarade mig, och här står de nu. Hur kan man kasta så fina speglar !!






En i gästrummet (eller mitt eget goserum/datarum)


Mitt trädgårdsbord som vi pratade om en annan dag
Och en i hörnet i sovrummet.
Egentligen var det tre men det är en hemlighet.
HA EN TREVLIG OCH LUGN OCH SKÖN HELG






7 kommentarer:

Randi sa...

Vilket fynd! Superläckert. Du har verkligen skapat ett mysigt ställe. Ljuvt romantiskt och inbjudande!
Kram Randi

Solsjö - Under en vind sa...

Oj, här blev man också inspirerad! Vilket supermysigt rum med myspysiga detaljer!!
Visst är det roligt med hönsnät, det blir så lantligt på nåt sätt...
Tyvärr kan du inte jaga Lantliv idag, den finns i butik den 8 november! Den är värd att väntas på....Må gott, kramar!

Anonym sa...

Jag ska inte kommentera bild kvaliteten mamma. Man ser ju i all fall vad det är som du fotar. Jag vart lite nyfiken vart den tredje spegeln tog vägen ? Och så vore det intressant och få reda på vad du hade för ursäkt när du kom hem med dessa tre speglar. Jag tänkte bara att du brukar var lite generad när du kommer uppsläpandes med dessa så kallade "container fynd" haha

Bitte sa...

Den tredje har jag sparat . Kanske den hamnar hos dig. Kunde faktiskt ta lite bilder hemma hos er och visa BRA IDE eller hur (dom har jättefint !!!!!! Kram mamma

Anonym sa...

Hallå. Tur att du la ut bilderna på lådorna och spegeldörrarna. HAr varit så nyfiken ända sedan jag hörde talas om dem. Tänk vad du kan få till det. Jag ser att det har förändrats en hel del hemma hos dig sedan sist!! Tror att jag tar vägarna förbi någon dag. Det är ju så inspirerande att titta in hos dig /Annika

Lilla Blanka sa...

Hej! Hittade din blogg alldeles nu och OJ vad mycket fint det fanns att titta på :)
Hitkommer jag gärna tillbaks!

DRÖMHUSET sa...

Vilken underbar spegel! Du kan konsten att fynda du :-D
Vilket mysigt vardagsrum du har!!!
Trevlig Helg!
Kram Sofie