söndag 30 december 2007

GOTT NYTT ÅR

( Eftersom en del yrken måste arbeta på nyårsafton kommer det här inlägget en dag för tidigt.)
Jag vill önska alla ett riktigt gott slut och ett riktigt gott nytt år . Det är inte utan att man tänker lite på året som har gått så här dagen innan nyårsafton. För mig har det varit ett roligt år, jag startade Vildvuxet (efter lite påtryckningar från en viss Annika) och det är nog det roligaste 2007, det känns som man har vänner över hela Sverige nu. Naturligtvis hände det många andra roliga och trevliga saker men jag menar att bloggen är en så rolig del av vardagen.
Så med det här vill jag önska er alla i hela Sverige ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR.
(och tänk vad mycket vi ska inspirera varandra under nästa år, undrar lite hur våra hem ser ut i slutet av 2008, det får vi se då ) Ha det så länge / Bitte

9 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År
Hoppas det är drägligt på jobbet på nyårshelgen. Det är alla värda som jobbar då. See you.

Kram

Anonym sa...

Jättekul Bitte att Du vann hoppas
Du får en sån där underbar tavla
från New Port......Prillan

Anonym sa...

Ja vilken tur att du till slut förstod att du är som klippt och skuren att ha en egen blogg. Nu när vi inte träffas så ofta är det härligt att få inspiration via bloggen och samtidigt få höra vad som händer runt omkring dig (familj och alla små och stora projekt). Ser fram emot många trevliga inlägg det kommande året. Gott nytt år/ Annika

Anonym sa...

ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR 2008
ÖNSKAR JAG TILLBAKS TILL DIG
MED MYCKET KUL I TRÄDGÅRDEN PROJEKT
FÖNSTER OCH LITE SNICKERI KANSKE
JA ÖNSKA FÅR MAN MEN MEST AV ALLT
ETT FRISKT ÅR MED MYCKET TID FÖR ALLT KUL .....PRILLAN

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR!!! Vi älskar dig!!! Puss Denniz och Anna!!!

Solsjö - Under en vind sa...

Hi hi...samma bild har jag i mitt nyårsinlägg, lånade den från sia! Hoppas att du hade en bra afton trots arbete! Ser fram emot ett nytt bloggår, då vi ses här ute! Kram!

Änglahem sa...

Hoppas att du har haft en bra nyårsafton trots arbete!

Ville bara önska dig en god fortsättning på ny året!!

Visst ska det bli spännande att följa alla bloggare under året!

Kramar
Ulrika

Eleonora sa...

Ett riktigt Gott Nytt År till dig oxå!! Och må det föra med sig bara bra och goda saker. Kram

Randi sa...

Vilken vacker och festlig bild!
Jag vill önska dig också en riktigt god fortsättning på det nya året!