måndag 10 december 2007

Nu blev det svart

Hittade en bild på Riviera maison (norskt tror jag ) som jag tyckte var lite rolig i sådana här kom ihåg tider. En vanlig tavelram , det kan man ju hitta snygga på myrorna för en billig penning, och liten burk "griffel tavlefärg". Faktiskt jättehäftigt, varför har jag inte kommit på det tidigare , jag som inte kommer ihåg någonting, och vägrar använda kylskåpsmagneter.
Har faktiskt en griffeltavla i köket i ögonhöjd från min matplats , men det här var ju häftigare.
Man behöver ju inte måla svart, säkert vacker i både VITT och silver.
Jaha mina vänner mot myrorna (igen)
Oj Oj Oj nu höll jag på att glömma något igen (som jag glömde skriva i ögonhöjd i går)
GRATTIS I EFTERSKOTT ANNA PÅ DIN NAMNSDAG IGÅR. Kram på dig

2 kommentarer:

Änglahem sa...

Hittade till din underbara blogg idag via någon omväg som jag faktiskt redan har glömt (minnesbortfall, jag?....Nääää...)
Så mycket fint du bjuder på!! Alla fina bilder och underhållande text.

Söt liten cocker du har!!!

Du ser ut att ha ett alldeles underbart hem och hit lär jag ju återkomma!! Är det ok om jag länkar till dig?

Kram, Ulrika

Solsjö - Under en vind sa...

Visst är det läckert!!!! Ska bli kul att se din variant sen! Kram!