fredag 28 december 2007

Jaha, det var den julen. Tänk vad fort det går, så mycket tänkande och poff så är det över.
På mitt arbete fick vi julklapp , det var kul, en fin salladsskål, som var VIT, bara det.
Skålen kom från företaget Vinga. se, och bilden ovan kommer ifrån deras hemsida.
Har redan tipsat chefen att vi vill ha därifrån nästa år också, kolla bara stjärnfiltar och massa annat härligt (men nästa år är säkert julklapparna indragna pga ekonomiska skäl. Ja då blir jag riktigt galen , men då får jag väl köpa en egen stjärnfilt eller hur ). Hoppas ni också haft en skön och rofylld jul. Och nu är det ju bara resten kvar och sedan är det vardag igen.
Men ha det så länge så hörs vi snart igen.

5 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Mysig bild!!! Där skulle man gärna krypa ner....
KUl med en present!
Visst svischar julen förbi.....nu laddar man inför årets sista dag!! Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR! Kram!

Eleonora sa...

Kära du (Bitte?) vilken jättetrevlig och fin blogg du har. Hittade hit via "min" söta Magdalena och jag blev sååå imponerad av din blogg. Härlig och underhållande text att läsa - fina bilder att titta på!! Kommer gärna tillbaka och hälsar på. GOTT NYTT ÅT får jag önska dig! Kram

Anonym sa...

Hallå. Härligt med bilder som inte är juliga...nu har t.o.m jag fått nog av det. Sovrumsbilden gör mig lycklig, jag som drömmer om vit panel på en vägg i sovrummet. Jag vill fixa det nu...hmmm undrar om vi hinner det i helgen??? Vit panel och stjärnor vad mer behövs?? Gott nytt år/Annika

Anonym sa...

Hej igen,,,,adressen till hemsidan är vingaofsweden.se
/Annika

me and alice sa...

Hej!
Åh, tack så mycket för din fina kommentar... Den värmde denna regniga dag.
Visst kommer det bilder på matsalen, hi, hi...
Kramis Susanne :0)