torsdag 13 december 2007

Litet ljusträd

Fick en ide idag att göra mig en litet ljusträd. Julgranen fick en ny plats i år , då kändes det plötsligt lite tomt vid dörren där granen brukar stå., så jag plockade ihop lite vad jag hade, pallar, VIT kruka , mossa ,träpinne, grön boll (plast) och en ljusslinga som jag stoppade i bollen.
Det blev ialla fall bättre än ett tomt hörn.
Julgranen står bara med ljus i än så länge , tänkte vi skulle klä den i helgen.
Ha en skön lucia dag alla bloggvänner. (själv ska jag på ny fnitter tjejmiddag ikväll)

5 kommentarer:

A Seaside House sa...

Så koselig blogg du har, har nettopp oppdaget den:) Det var veldig fint med den svarte tavlen du hadde på kjøkkenet, sånn har jeg også lyst på:)

Anonym sa...

Ha en skön Lucia kväll och tjej middag!
Kram
Jagoda

Änglahem sa...

Hoppas att tjejmiddagen var lyckad!

Ser mysigt ut, buxbomsklot med ljus=me like

Ha en skön fredag
Kram Ulrika

DRÖMHUSET sa...

Vilken underbar bild! Fick genast min bortflugna julstämning tillbax :-) Fick iofs liiite tillbax igår när jag var på dagis och sonen sjöng mest o högst i lussetåget = stolt mamma :-D
Vet inte om den försvunnit för att jag åter igen dragit igång ett renoveringsprojekt så nära jul, typiskt mig *hi hi*
Du har det så fint så fint!!!
Men hörredu har du redan satt upp granen, då vill jag med göra det ju *fniss* Trodde att typ ALLA satte upp den dan före, så jag har rättat mig efter skaran! Nä nu ska nog granen upp i helgen :-)

Glömde säga att hjärtljusstaken passade sååå fint i ditt fönster!

Hoppas du får en underbar skön helg!
Kram kram Sofie

Randi sa...

Du har det sååååå mysigt. Vilket kreativt litet träd du skapat!
Kram Randi