onsdag 5 december 2007

Tveksamheter

Idag ska vi prata allvar ingen jul och inga strutar Idag blir det bokstäver på väggen igen, kan inte släppa det riktigt. En väninna till mig mejlade och sa , -Nej nu beställer vi en ramsa från My first room. Ja, tänkte jag nu eller aldrig. Men så börjar tveksamheterna , var ska jag skriva , vad ska jag skriva.
my first room finns så mycket fina ord och ordspråk faktiskt inte alls så dyrt.
bestämde jag mig för en liten fransk ord rad att ha över sängen.
Vad kommer det då för tankar, jo, tänk om vi skulle tapetsera först- Ja så nu blir det ju inget med varken det ena eller det andra.
Ibland så tänker jag när jag skriver - Herre gud vad jag gnäller , gör jag det ? I det här fallet är det i allafall inte gnäll utan frustration .JAG VILL JU BARA SKRIVA PÅ VÄGGEN ska det vara så märkvärdigt. Bilden kommer från lantlif

3 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

HI hi....dagens bekymmer.....Men jag förstår frustrationen! Tycker inte alls att du gnäller.....livet är ju bara upp och ner......Ingen har ju perfekta dagar jämt! Texten du visar är sååå fin! Må gott, kram!

Anonym sa...

Dagens ilandsproblem.Klart du ska ha lite väggord.De går ju att ta bort om du skulle ångra dig.Men det tro jag inte du gör.Jag är jätte nöjd med nina....jo de blir fler har du bara börjat så..Tack för dö bra plogg.Lena

Anonym sa...

HI HI jätte bra stavat Lena ..jätte bra men du fattar va?