söndag 23 december 2007

GOD JUL

GOD JUL
Nu är det bara 1 dag kvar, tycker det är ofattbart.
En annan sak, det har varit vintersolstånd, och det tycker jag är det mest underbara, det kan inte bli mörkare , nu blir det bara ljusare.
(Nu känner jag att jag är på väg att spåra ur från ämnet som var tänkt).
Men visst är det så man får lust att sätta lite fröer till landet och så.
Nej skärpning det är ju julafton i morgon, men visst får man lite vårkänslor nu när det blir ljusare.
Nej tillbaka till ämnet som var att önska er en riktig GOD JUL, men vad roligt vi har haft med allt julpyssel och vi sett hur många vackra strutar som helst. Tror det kommer att bli lite tomt när julen är över. Men i alla fall HA EN RIKTIGT GOD JUL och hoppas det blir många fina paketer av tomten. Ha det så länge

8 kommentarer:

A Seaside House sa...

Vil ønske deg en god jul :) veldig fint julebilde du hadde her :)

Magdalena Martin sa...

Hej Bitte! Du vann min hemliga julklapp!! Maila mig din adress på:
magdalenashem@yahoo.se så kan jag skicka iväg den i mellandagarna :-D
Önskar dig och din familj en riktigt God Jul och trevliga helger!
Kramar
Magdalena :)

Karin Krut sa...

Vill önska dig en god jul!
Kram Karin

Anonym sa...

Hoppas att du får en riktigt skön och mysig VIT jul. Hoppas att vi kan ses snart / Massor av julkramar från Annika.

elin1976 sa...

Her sitter jeg og nytetr stillheten. Det er julaften og familien min ligger å sover enda.Sitter her ser tv, blogger og koser meg. Jeg vil ønske deg en god jul og en fin julehøytid.
Masse klemmer fra Elin:O)

Anonym sa...

Vill önskar dig och din älskade familj en riktig god jul och trevliga helger.
Kramar
Jagoda

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att du hade en mysig dag!! God fortsättning!! Kram!

Anonym sa...

God fortsättning
Hoppas att julaftonen var bra.
För mig känns det helt otroligt att bara kunna vara hemma HELA helgen. Kommer inte ihåg hur du skulle jobba men önskar dig en bra fortsättning på året ( och nästa år också förstås ) Vi ses kanske i mellandagarna .

Kram Eva H