lördag 13 oktober 2007

Lite gulliga bilder till Anna

Här kommer lite smått och gått. Gulliga saker till badrummet. Bilderna kommer från Housedoctor i DANMARK för en gångs skull.
Uppe på vinden frågade om affären i Halmstad (i ett inlägg längre ner på sidan) och snälla du inte vet jag vad några gator heter men om du står vid telia och går över gatan , svänger nästa hö förbi Halmstads finaste affär som jag inte heller vet vad den heter (som säljer fina SIA saker) så ser du shoppen på nästa tvärgata. Om du inte hittar kan jag fråga sonen vad gatan heter.
Skicka gärna lite bilder inifrån affären eftersom jag aldrig kom in.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så fint!! Det skulle passa himla bra till "mitt" badkar, eller hur?
Mängder av kramar från din extradotter

faster atta sa...

Tack för underbar inspiration! Jag har sett mycket fint hos dej!