fredag 26 oktober 2007

Fredagsmys

Idag blir det shopping, Ska till "grannstaden" på liten shoppingrunda med Eva.
Den brukar inte bli så liten den rundan, om jag känner oss rätt.
Men idag blir det lite på stan och IKEA. Där finns ju så mycket man behöver (eller hur).
Vad som egentligen behövs är ett nytt skrivbord till sonen , benen verkar helt loss, min käre make säger Ja så blir det när man flyttar saker fram och tillbaka hela tiden (ja ja dom förstår inte att det behövs flyttas runt ibland ) så vi får se vad som finns inne.
Annars finns det ju vissa saker som är ett måste på IKEA t e x doftljus eller vad säger du Anna. Ska nog kolla efter lite mera rödrutigt tyg till jul, det är ju så gulligt.
Ja ni får väl lite rapport på måndag. Ha en skön och trevlig helg
Glöm inte plocka mossa.
Bilden kommer från Fridas gård
och sådana kronfat tror jag vi behöver

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Så ni är med ute och shoppar idag =)! Jag har tagit förmiddagen ledigt från pluggandet och gått runt alldeles själv och tittat i olika butiker =)! (Passar på när en viss rastlös person inte är med, hihi) Jag var bland annat inne i den där butiken som var stängd när ni var här! De hade jättefina saker som väntat =)!
Doftljus kan man verkligen aldrig få för mycket av!!
Massvis av kramar från Anna

Magdalena Martin sa...

Va mysigt med en shoppingrunda, hoppas ni hittar något riktigt fint :)
Tack för dina snälla ord hos mig, det värmer verkligen ska du veta!
önskar en riktigt trevlig helg, själv blir det tjejkväll med vin och ost, mums!
Kram på dig
Magdalena

Solsjö - Under en vind sa...

Jag räknar med att du visar ALLT som du köper på helgens shoppingturer!! Ett sånt ljusfat har jag beställt! Det i mellanstorleken....tycker de var superfina!
Önskar dig en fortsatt skön helg! Kram!

Randi sa...

Hoppas shoppingturen blev lyckad!
Måste bara säga att jag gillar din Sara - hon är bedårande. Finare än alla madonnor tycker jag.