onsdag 17 oktober 2007





5 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Gofdmogron!! Denna helt underbara affär har jag också hittat, har laddat ner bilder på min nya blogg! Skulle kunna handla precis hur mycket som helst!!! Jag mailar dig en inbjudan till min nya blogg, du är självklart välkommen att följa med dit! Kram!

Solsjö - Under en vind sa...

Godmorgon skulle det stå....fingrarna har för bråttom på tangentbordet....

Anonym sa...

Tack för svaret om gardinerna.Har nu haft panellängder i några rum och är såååå trött på de.Inte riktigt min stil.Har även fusk rullgardiner de är finare.Skapligt fin butik på bilderna !!!Jag är så glad för din blogg.kram

Solsjö - Under en vind sa...

Har mailat dig en inbjudan!!! Roligt att du vill följa med till nästa blogg! Kram!

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar