onsdag 19 september 2007

Martine Colliander

Fick ett inlägg skickat ( från en känd kritisk person )
Inlägget löd -HALLÅ nog pratat om MYRORNA. (fast burken var ju söt)
JAHA tänkte jag då , vilka är de vackraste bilderna jag vet, och vill visa er.
Då kom jag att tänka på dessa ljuvliga bilder från Martine Colliander`s White Sense.
VITT är ju överhuvudtaget den vackraste färgen (tycker jag). (räknas den ens som färg ?)
Den ger så mycket . Den ger lugn och harmoni (för mig alltså).
Men för andra ger den något annat. Alla tycker nog inte om VITT. Men jag älskar den och visst är bilderna vackra.




I dessa härliga bilder framhävs den härliga känslan av att inne är ute .
Visst ger golvet och kanske pallen en härlig sommar ute känsla.
Länken till hennes sida finns i rubriken " Martine Colliander"

Inga kommentarer: