söndag 9 september 2007

Lite om mig

Nu undrar ni säkert vem är det här då ? Jag är en rätt så vanlig mamma som är galen i inredning. Sedan jag började läsa spets och snor och dreamhouse har jag målat och rollat nästan allt som finns. Först blev allt VITT och VITT, men nu blir det lite VITT, VITT och blått och rött. Nu pratar vi landet allså. Hemma i stan bli det VITT, VITT och svart. Det känns härligt att kunna ha olika färgkombinationer.
Som TUR är har jag en underbar man med stort tålamod. Han brukar bara somna lite på soffan och vips är det som om något flugit i mig , jag bara dras till en pensel eller roller. Och när han vaknar är det i bästa fall redan påbörjat och då är det ju försent att göra något åt. Eller hur ?
Så jag tänkte att egentigen kunde ju den här bloggen hetat- vad som händer hemma medan min kära make sover. Kan det bli något tror ni ? Ja ni ska i alla fall under resans gång få se med lite bilder vad som hänt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi, hi jag känner igen mig...men jag drar igång när min man är på jobbet,,,och problemet är ju när man måste ringa och fråga maken var den där penseln är eller var det där slippappret är...Det är ju inte det så lätt utan att behöva avslöja vad man gör här hemma...och även behöva motivera att man den här gången faktiskt kommer att slutföra ...